miercuri, septembrie 11

81

asa, modeleaza-ma cum vrei tu, arunca in mine cu ideile tale, obliga-ma sa fac exact ce vrei tu. apoi sa nu te intrebi de ce nu ma pot descurca de una singura.
dar nu, nu o sa fie ca tine. refuz sa devin 'tu' atunci cand tu esti tot ce vreau sa nu devin. vreodata. refuz sa fiu papusa ta pe care o manevrezi cu atata...superioritate, raceala, nepasare...
pentru ca asta e...nu iti pasa de mine, de ce vreau, ce cred, ce gandesc, ce imi place, ce imi doresc, ce visez, ce sunt. fericirea mea iti e indiferenta.
dar mie imi pasa de fericirea mea. si o sa tin de ea cat pot, pentru ca ea imi sterge lacrimile cauzate de tine. o sa fac ca mine. si intr-o zi o sa-mi fie bine, fie ca o sa vezi asta sau nu.
traiesc pentru fericire, nu pentru bani! nu sunt ca tine si, doamne, imi doresc sa nu fiu niciodata.
o sa imi gasesc singura calea si o sa-mi fie bine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu