joi, aprilie 28

9


cred ca o sa te astept. mai vii, nu-i asa? te mai gandesti la mine din cand in cand? defapt. mai bine nu. nu mai veni.nu te mai gandi la mine. indeplineste-ti visul. ba nu. nu vreau sa ma uiti. zambeste!
ai jucat cumva 'matele incurcate' cu mintea mea inainte sa pleci si si-a facut abia acum efectul? sau o faci de la distanta?
ar trebui sa-ti spun, oare, ca am plans de ambele dati cand mi-ai spus ca o sa pleci?
incerc sa scriu ceva si nu-mi iese. ideile imi ies din minte fara sa stiu de ele. cuvintele se scriu parca singure, fara sa-mi dau seama.
nu credeam ca e adevarat. faza cu scrisul, desenatul, cand sunt in starea asta.
mi-e dor de mirosul florilor pe care mi le-ai dat.
mi-e dor de *nu are rost sa enumar aici tot, pentru ca mi-e dor de...* tine.
mai suna-ma o data si fa-ma sa plang. poate dupa ce scap de nodul din gat o sa reusesc sa trec peste.
doar ca. parca nu as vrea sa te uit de tot. pentru ca o parte din mine spera ca intr-o zi o sa ne reintalnim, cumva, si o sa fie totul ca acum cateva zile...
basme.

Un comentariu: