sâmbătă, aprilie 30

13


Insula pustie, ziua 30
E intuneric. Singura lumina vine de la luna. M-am saturat de luna. Si sunt sigur ca si ea s-a saturat de mine. Sunt de 30 de zile pe nenorocita asta de insula. Pietrele parca nici nu mai vor sa scrijeleasca dungi pe bucata de stanca. Parca ar stii ca voi ramane aici. Daca nu pentru totdeauna, macar pentru cel putin 30 de ani. Atunci macar o sa stiu ca am facut ceva in viata. Si anume, sa-l intrec pe tipul ala din film, Robin Cusur sau cum ii zicea. Sau era o carte? Si sigur nu asta era numele lui. Ma simt rupt de realitate. Nu ca nu as fi. Nu am crezut niciodata ca poate fi atat de greu fara telefon. Sau laptop. Prietenii imi ziceau ca-s dependent de tehnologie si mereu ma suparam. “cum, eu, dependent? Am si eu o viata! “ . ha! Viata…asta nu e viata. In fiecare dimineata, cand ma trezesc, ma uit pierdut la ce a mai ramas din laptop. Toate lucrarile mele, toate pozele si toate documentele, pierdute pe apa sambetei. La propriu.
Am incetat sa ma mai lupt. Stiu ca suna tampit si cel ce va citi asa-zisul meu jurnal(eventual extraterestrii, nu stiu cum ar putea ajunge un om aici) ma va considera nebun. Am abandonat lupta. M-am lasat batut. Nu mai vreau sa continui asa. Stiu, nu imi va ridica nimeni nici o statuie, nu se vor scrie carti despre mine.
Azi ar fi fost ziua prietenei mele. Oare m-a uitat? Oare se mai gandeste cineva la mine? Intrebarea asta ma macina de cateva nopti. Nu pot sa spun ca nu imi este dor de cei de acasa. Dar ce inseamna acasa acum? Aici dorm, aici mananc…
Simt ca incep sa delirez. Parca imi vad neuronii iesind prin urechi sau prin nari sau pe oriunde gasesc loc. Prea multe carti SF citite se pare ca mi-au facut imaginatia sa o ia razna. Dar vocabularul e acelasi. Nu e ca si cum cineva ar trebui sa aibe pretentii asupra felului in care ma exprim. Totusi, vorbesc cu mine insumi de o luna. Poate ar trebui sa termin cu aberatiile…pe ziua de azi. Simt cum sar de la un subiect la altul si lucrul asta e foarte enervant.
Maine vine o noua zi de cercetari si cautari si intrebari si asa mai departe. Mi-e foame!

_______________
[tema la romana de prin clasa a 10a sau a 11a. pagina din jurnalul unui naufragiat, ziua 30]

Un comentariu:

  1. extraterestrii...
    Parca imi vad neuronii iesind prin urechi sau prin nari sau pe oriunde gasesc loc.
    :))
    tipic ,,,

    RăspundețiȘtergere