joi, aprilie 28

8


te-am visat. pentru a nu stiu cata oara pe ziua de azi. imi umblai pe retina in timp ce eu incercam sa numar urechile unui iepure. mereu ma opream la "una" . apoi ma blocam si o luam de la inceput. ma distragi, pleaca din mintea mea! iepurasul e mai aproape decat esti tu. si totusi se pare ca iti place sa mai ramai pe aici. cel putin in mintea mea. ceilalti probabil nici nu ti-au observat lipsa. multi dintre ei. sau poate asta e felul meu de a ma face sa ma simt speciala.
de la inceput. deci. iepurasul are...o ureche...si inca...si inca n-ai plecat?! ma dor gandurile. vreau sa nu te mai visez, sa nu te mai simt, sa nu te mai aud, sa nu te mai vreau. si totusi...i-am spus norilor ca te vreau, apoi m-au intrebat cum te vreau. ce ar fi vrut sa raspund? cu un pic mai multa sare, un pic mai prajit, taiat felii sau cubulete?! chill, nu te-as manca. cum sa te vreau? gol, chel, cu ochi albastri, ojat, fardat, cu codite?! nu vreau sa te schimb. i-am raspuns, sec: aproape. cu toate ca m-am plictisit ca numaratoarea sa se opreasca la "una", eu te vreu aproape. ar fi mai usor.
oricum. nu-mi place cand o iau pe aratura. sau cand spun prea multe. nu vreau sa spun prea multe, ei nu trebuie sa stie. asa ca o sa incerc sa termin aici( si sa ma intorc la numaratul urechilor iepurelui).
iti multumesc. si. da. mi-e dor de tine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu